En måndag!

Hej mina godingar! :) Dagen idag har varit fullspäckad och började med att vi skrev kontrakt på en lägenhet på långtidsleie :) den vi har haft nu var ju bara för att känna efter i tre månader om vi skulle trivas här.. För mig så känns det som jag trivs bättre än väntat, som fisken i vattnet :D T har varit tveksam fram tills nu men när allt på jobbfronten löst sig så är det ju en annan sak! Idag har vi även haft besök av Tove, T:s systerdotter med familj! Vi har käkat Tacos å myst med lite vin.. Snart dags för småttisarna att gå till sängs nu. Själv har jag äntligen en Sverigetripp inbokad på schemat :D ska bli underbart att få mysa med två små alldeles nya "familje"-medlemmar <3 mina vänner som fått varsin son :) har bara sett bilder å dem är fantastiskt fina! :) Önskar er en fin vecka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback