Lördag kväll!

guud vad seg blogg.se appen är, jag kan inte tjata nog om det! Idag har jag lyckats få till några inlägg från appen som publicerats, men än visas dem inte :O Konstigt!! Dem kommer väl under kvällen!
 Vi har varit å storhandlat lite, samt ätit på stan som är enkelt med bara 1 unge :) Bytt storlek på ett par skor till samuel som jag ska visa sen!
 Nu sitter jag här i soffan och bara njuter av lugn och ro, Gabriel sover och vi ska äta middag framför en film :) Så har jag lite nya tidningar också så det blir nog en härlig lördagskväll :)) Fick tillbaka min kamera idag också från Lisse, så här är några bilder från vårat senaste fikabesök där..


Finaste underbaraste Samuel <3


Favoriten :)


Kul att köra på lillebror också :P

 Kram på er vänner <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback