Bonde söker fru!

 Det har vi suttit och tittat på, och fnittrat med dem där fjantisarna som ska dejta :) Visst är det mysigt! Så nu har jag gett ett förslag till min älskling att vi kan ju skriva gulliga kärleksbrev till varandra och berätta om våra känslor <3 hihi! Men han skrattade bara och tycker säkert att jag är löjlig. Vi har ändå haft en fint samtal om vad vi faktiskt har för känslor för varandra, och det är inte varje dag man har det.. Jättemysigt! Så nu kan ni tvinga era älsklingar att ha ett sånt samtal och berätta vad dem känner för er ;D
 Så gick jag in för att titta på mina små änglar där dem ligger i sina sängar som jag gör många gånger per kväll, bara för att se att dem har det bra och för att Gabriel har tendens att sätta sig och sova.. Då hittade jag minstingen med putrumpan rakt i vädret (vilket inte blir helt rättvist på bilden) , den står verkligen rätt upp :) Snarkandes... I högan sky! Värre än mig säkert, om jag snarkar. Gullefjun alltså!!! Men han får vrida på lillhuvvet när mamsen ska lägga sig och sluta snarka annars kan man ju inte sova eller :D


I mamsens skrivande stund ligger jag här och snarkar, allt vad min gulliga lilla kropp behärskar... <3

 Nu ska jag hoppa in i duschen, imorgon blir det en mysig dag som avslutas med att jag och Eva har en liten överraskning åt vår vän Denice som fyllt 25 :)

 Kram på er och godnatt!
Kommentarer
Postat av: Sara - Blivande 3 barnsmamma

Ser att dina små killar har mycket heldressar. Det är såå himla mysigt och fint! Mina hade med mycket sådant när de var mindre. Nu är det lite bökigare när de inte har blöja och måste ta av sig typ hela dressen när de ska kissa =)



Hihi, ja nu är det inte så långt kvar. Om hon kommer när jag tror (och vill) är det 26 dagar kvar. Men till "riktiga" bf är det 35 dagar.



Kramar!

2011-09-08 @ 14:36:45
URL: http://glamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback