Bloggvila!

 Har varit så dålig på att uppdatera bloggen i det sista, men med en febrig och gnällig 9-månaders plus en till lite större ångvält så behöver man återhämta sig lite efter en sån sväng :) Nu är han feberfri, men jag är fortfarande SÅ trött!! Jag som kände mig hurtig och tog hem alla Samuels dagiskläder i torsdags för att tvätta alla inne och ytterkläder samt att märka dem med namnlapparna från Filur som kommit, det får vänta.. Förhoppningsvis så är man piggare snart. Imorgon ska mamma bjuda med mig på Ladys night :D Det blir nog supermysigt!! JAg mamma och mina mostrar samt några kusiner. Först blir det middag i logen och lite umgänge innan showen, trevligt, trevligt!
 Nu ikväll ska jag bara mysa med min älskling, det blir nog en tur till affären för att inhandla något gott till idol :) Men först.. Små krabater, bums i säng!! ;D

Hittade förra årets julkort på Samuel <3 När han var precis runt ett år :) Snart är det ju jul igen, tiden går så fort! Så jag fick en liten skvätt julstämning här också :D





 Trevlig fredagskväll fina ni :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback