Ännu en dag..

 Här har vi kommit hem från Ida och Björn där vi har varit och fikat och umgåtts lite på eftermiddagen :) Vi har även grattat Ida som fyllde 25 när vi var i Norge, nu har hon en Jättemage som är så fin eftersom dem ska ha bebis i November, samma månad som Samuel är född!! Myyyysigt, jag vill också var gravid <3 Jag blir så avundsjuk när jag ser alla fina gravidmagar och allt runtomkring det :) Dem ska också få en liten prins så det blir nog fina vänner, lillplutten, Samuel och Gabriel.. Så fort dem blir några år så skiljer det ju plötsligt inte så mycket vilket känns så kul! Så kul när man har vänner som får barn ungefär samma tidpunkt i livet!

 
 Samuel och Zeke idag.. Såta vänner som är precis lika gamla :))


 Gograbbarna gungade ikapp :)


 Ida, lillegull och jag!! Vi längtar efter dig allihopa <3


 Busungar!!


 <3


 Liten tröttnos!


 Gabriel är också överförtjust i Zekis :)

 Nu ska jag pussa lite på småtrollen här som sitter och tittar på Emil i bredd i soffan :) Vällingdags sen sängen. Få se om vi hörs senare.. Puss å länge
Kommentarer
Postat av: Ida

Va mysiga bilder! Tack för idag riktigt mysigt. Pratade nyss med Björn som berömde era pojkar såå mkt, han tycker dom är så lätta och underbara! Och tack för uppvaktingen, blev så glad för presenterna!!!Puss puss

2011-09-04 @ 21:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback