Sparkcykel!

 Hej du :)

 Här skiner solen igen och genast känns allt mycket lättare, även fast älsklingen lämnat familjen för att jobba borta i fyra dygn :)
 Vi har spenderat förmiddagen utomhus som vi alltid gör så länge det inte är storm ute, och idag har Samuel för första gången fått prova sin nya sparkcykel! Den har sovit med honom i hans sen inatt sen vi monterade ihop den igår ;) Behöver jag säga att han älskar den?? T.o.m när han ramlar så skrattar han! Här i Norge är det ju inte direkt platt och det går FORT i backarna kan jag säga.. Jag får bita mig i tungan för att inte vara en sån hönsmamma, men min lille Samuel, han är ju bara 2.5. :)

Några bilder.. Fånga dagen! :) Eller fånga sin tokiga lilla pojke som inte är rädd för f*n själv på bild ;)









 Min lilla älskling cyklade heela vägen till affären, som faktiskt ligger en liten bit bort! I uppför och nedförs backe :) Han är ju så duktig!!

 Hoppas ni får en fin dag :) Själv ska jag förbereda middagen innan dem små vaknar!

Kramar//C
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback