Övergången!

 Hej fina :)

Vilken härlig temperatur det blev här idag, värmen har stigit sen vi klev upp och större delen av dagen har spenderats ute! Och fastän solen har skinit och vädret har varit underbart så har dagen inte bara varit en dans på rosor ;)
 Gabriel har inte varit helt i slaget och varit en sur och orkeslös 1.5-åring hela dagen!! :/ Jag har kånkat runt på honom medans jag roat min 2.5-åring som är friskare än fisken och har ett dagligt behov av stimulans och rörelse! På eftermiddagen när vi hade varit ute och cyklat lite slog han sig totalt vrång och bara skrek och grät.. Så jag fick ta honom under armen, samtidigt som Samuel blev otroligt besviken över att vi måste gå hem och slog sig vrång han också :O
 Så där stod jag med en unge under armen, skrikandes hysteriskt, en unge på backen som tamesjutton inte skulle gå hem, och en cykel som må se liten ut men ÄR TUNG!! :S
 Ojoj, innan vi kom hem, in i duschen med skrikhalsarna!! Grannarna måste tro att det är nåt galet här ;D Hoppas vi inte blir vräkta bara!!

 Nu har dem lagt sig, oj så skönt!!! :D DAGMAMMA SÖKES!!!!!!!!!

Till något helt annat, jag älskar övergången från vår till sommar <3 Temperaturen e lagom så man inte svettas och blir varm! Allt är så fint, man uppskattar verkligen grönskan som kommer krypandes :) Naturen är så fiiiiin!!!! Önskar jag hade ett bättre objektiv som lämpar sig mer för såna typer av fotografering...





 Nu är det dags att hänga tvätt å plocka ur diskmaskinen.. Hoppas ni haft en härlig dag!!

Puss på er//C
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback