Elexia!

 Hej på er godingar :D

 Dagen idag har varit supermysig! Det går åt rätt håll för min del vad det gäller att komma in i en social och normal vardag här i Trondheim :) Vi har mycket som är jobbigt och mycket som jag inte skulel gå in på här förstås men det kommer lösa sig framöver. Just nu är det viktigt för mig att Samuel och Gabriel har det fint på dagarna och all fokus ligger på dem!
 Förmiddagen spenderades med min nyfunna vän som jag tidigare nämnde, Siv och hennes lilla Sölve! Vi tog en lång promenix och pratade om livet.. Så damp vi inte på ett mysigt café med våra tre vildingar och tog en varsin Pepsi (Som kostade 35:- :O :O) Ungarna var nöjda med lite medtagna kex å frukt!
 När vi sedan strosade runt på köpcentrat så rymde två av barnen in på ett gym där det fanns en lekhörna där mammor å pappor lämnade sina barn medans dem tränade :) Och Siv som också går hemma å har samma känslor för de som jag, alltså nästan blir galen av och till och vill bara helst ut och jobba tittade på mig och vi kom telepatiskt på en toppenidé :D Självklart ska vi skaffa gymkort och gå och träna tillsamman å lämna barnen en stund i lekhörnan!! Vilken chans för oss båda att få uppleva lite egentid!! Haha!
 Pojkarna har ju inte fått dagisplats förrän i augusti och här har jag och T ingen avlastning alls och det saknar vi redan. Man behöver det, vi behöver det!! Så när T jobbar borta i veckorna måste det ju vara helt perfekt!! :D


 Pojkarna äter bollar! -ska vi ta en till??


Min vän Åse och lilla Gabriel <3


Lillälsklingen :)


Åses lilla Adam som är 1.5 mån yngre än Gabriel :)


<3


Så snäll å go <3


Mina smågrodor gaddar ihop sig å rymmer från mamman sin ;)



Så många härliga små gångvägar <3


Glädje <3


Området..


Lekparken vi vistas i nån gång per dag åtminstone :)


<3 <3 <3

 Ha en fin kväll alla :) Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Emma - Mamma till Viggo & Melker.

Så härliga bilder :) Killarna ser så mysiga ut i deras snygga dressar! :)



Sv: Ja, bilden på Melker i gräset blev bra härlig :) Jag fotar med en Nikon D5000 och använder mig oftast av mitt fasta Nikkor 35mm objektiv :)

2012-05-15 @ 09:32:20
URL: http://emmashjartan.se
Postat av: Jenna

Hej fining! Så fina bilder, jag har lite bråttom men skulle bara säga att jagtror frakten blir ca 60 kr efter vad jag kollar på deras hemsida, men jag vet inte om jag kollar rätt. Men om du tycker det är okej skicka mig din adress så kan jag gå tilln posten idag. Kram!

2012-05-16 @ 09:58:23
URL: http://onlymama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback