Dagen före dagen..

 Godkväll vänner :)

Här har vi haft en fullspäckad dag och jag lyser med min frånvaro i bloggen lite, mycket för att bloggappen svikit mig igen :/ Är det nån mer som har problem??
 Vi har haft finbesök av Aina och Tonje och det var på tok för länge sen vi sågs, men allt var precis som vanligt :) Härligt!! Pojkarna var störtförtjusta! :D Har knappt fått i dem nåt å äta idag och jag tror att minstingen är lite plågad av sin mage.. Imorse fickade jag upp en stinkande unge med skit upp i nacken, jag slängde hans pyjamas som inte ens var värd att slänga i tvättmaskin å förpesta den :O Bättre lycka imorgon!

 Imorgon är det en stor dag här i Norge, den 17 Mai firas högt av stora och små! :) Samuel och Gabriel upplever sin allra första och det ska bli spännande! Dem är ju ända hälften Norska å hälften Svenska.. Ser fram emot en härlig dag <3

Sneakpeak.. ;)







 Nu har min älskling kommit innanför dörren.. Här blir det "fredagsmys" ikväll eftersom det är fridag imorgon och bara massa trevligheter :)

 kram på er allihopa!
Kommentarer
Postat av: Sara

Åh har alltid velat uppleva en sjuttonde maj i Norge, där firas det minsann på nationaldagen =)

2012-05-17 @ 07:28:58
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback