Avskedsgrillning :)

 Vilken underbar dag det har varit, 15 i skuggan och tokvarmt i solen :D Vi har fått en del uträttat och dagen avslutades hemma hos Ida och Björn där vi blev bjudna på grillat :) Även vår vän Linda kom och umgicks med oss och våra små! Pojkarna har lekt med bollar och busat med Tom, Björn och Zeke :) Fabian är så liten än så han har bollats runt mellan våra famnar och bara varit allmänt nöjd å go <3


på väg med mina små tuffingar <3


Gulle <3


Mammas pojkar!! :)


Lilla Fabian njöt i solen med lite yoghurt :)


Samuel, Linda och Fabian <3


Middag i solen med fina vänner <3


-Varför ligger du här? Kom och lek med mig!! :)


Min lilla fotbollsfantast <3


Sötaste stilen <3


:)


Gladaste lilla godingen <3


Triss i små gossar <3


Samuel intresserade sig för Fabian för första gången :)


Linda å Gabriel har lässtund!!


<3


Gabriel blev så trött, vilade hos Björn en stund :)


Mamma å Fabian <3


Samuel blev också trött <3 mammas lilla gullhjärta!


På väg hem kom det en liten söting och hälsade :)

En massa bilder på en härlig stund.. Nu är det läggdags, imorgon är det sista dagisdagen på killarnas dagis och vi ska inhandla lite avslutningsfika :)

Godnattkramar från mig <3

Kommentarer
Postat av: Emma - Mamma till Viggo & Melker.

Mysisar i vagnen <3 Så söta dom är som matchar jackor!!!! :) Helt underbart väder, trevliga bilder du bjuder på :)



Hoppas allt är bra med er och att solen skiner på er! :) Kram

2012-05-03 @ 08:52:55
URL: http://emmashjartan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback