2 av 4

God tisdagskväll!! :)

 Nu är vi halvvägs in i veckan och två av fyra dagar har passerat tills älsklingen kommer hem igen, jag vet att det säkert är knäppt att räkna ner varje gång men jag tror inte att jag är helt van än ;) Jag trivs ju så bra med människan <3
 Jag å pojkarna klaras oss bra, dem här två dagarna har det verkligen bara varit vi tre.. Och jag som annars är kanske den mest sociala människan och behöver folk omkring mig jämt har på något sätt funnit nån slags ro :) Jag är nöjd med platsen, tillvaron och mina vilda med söta små barn vid min sida.. Idag har vi bara njutit i fulla drag av ett oslagbart väder å härlig temperatur :D Så underbart!! Det är massa folk här nere vid stränderna och det grillas å barnen leker överallt! En stämning som inte går att jämföra med något annat :) Jag är nöjd, helnöjd!! Gruvar mig för att det bara gäller 3 månader på just den här platsen :,( Vill stanna.... <3

 Igårkväll och ikväll har jag och Samuel haft vällingmys på balkongen efter att Gabriel har slocknat, tror det kan vara skönt för Samuel att få sitta uppe för en liten pratstund med mamsen på tu man hand! Gabriel kräver så mycket på dagtid och Samuel är så otroligt duktig och självständig så ibland känner jag att jag kanske inte har helt tid med alla hans behov och alla hans frågeställningar. Min stora lilla gullunge!!





Älskar utsikten <3

 Nu ska jag som vanligt hänga en tvätt och plocka i och ur en tvättmaskin, ni början nog kunna det här nu ;)

Kramar//C

Kommentarer
Postat av: Jenna

Just det, om du ville ha kläderna så har jag fortfarande inte din adress ;)

Jag har instagram men har inte kommit igång med det, men onlymama heter jag iaf. Får börja bli bättre på att uppdatera bara :)

2012-05-22 @ 20:53:14
URL: http://onlymama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback