17 Mai! :)

God kväll :)

 Oj vilken härlig dag vi har haft!! Trots att det regnat hela dagen så känner jag mig så glad och nöjd!! Pojkarna har fått uppleva sin allra första 17 maj idag och vi har haft det bra från morgon till kväll!! Vad kul det är att dem verkligen har en dag då dem firar sitt land <3 Fint tycker jag.. :)
 VI är mätta och belåtna och nu sover båda prinsarna som stockar i sina sängar! Bjuder på ett bildregn från dagen, det bästa sättet att beskriva den på.. :) Inte så mycket bilder på resten av folket dock eftersom jag alltid blir så osäker på om dem vill vara med i bloggen..






















 Godnatt på er <3
Kommentarer
Postat av: Sara

Ser ut som ett härligt firande =)

2012-05-18 @ 08:24:02
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback