God kväll fina!

Är lite tråkig just nu men kikar i å talar om att jag lever iaf :)
Helgen hade väl kunnat varit bättre för just nu präglas vi av en del stress kring mycket, båda två har lite svårt att slappna av då det är mycket på gång hela tiden! Det är lixom inte bara att rycka upp hela familjen med rötterna för att bosätta sig i ett annat land. Det är mycket som ska ordnas och eftersom T jobbar borta mån-tors drar mycket ut på tiden.
Hoppas alla bitar faller på plats snart så att vi kan slappna av lite här också!
Imorgon börjar inskolningen på allvar. Samuel och Gabriel ska ju börja på ert privat dagis här med bara en enda avdelning. Dem kommer att tillhöra varsin grupp, Samuel-Kapten Sabeltann och Gabriel-Pinky :) tror det kommer bli toppen, dagiset är otroligt hemtrevligt och intimt.
Mitt i inskolningsveckan ska jag försöka mig på att söka lite jobb (hur jag nu ska få ihop det) fattas dock bild till cv:t!
Nu har jag precis lagt guldgossarna å läst lite saga för dem i Samuels säng <3

Hoppas du får en bra vecka!!

Kramar/C

Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma - Foto - Oslo

Åh puuuuuh!! Känner SÅ med er och velar stundvis jag också! Även om jag känner att livet är här nu, så är det så jobbigt att tänka hur man KANSKE hade kunnat ha det, kunnat bo, kunnat ha familj hemma i Sverige!1



Låter jättekonstigt med lånet, om han ändå jobbat här menar jag?! Kolla med annan bank tycker jag :D



Puss & Kram och JA, dejt it is ;D

2012-06-03 @ 20:51:12
URL: http://madeleines.se
Postat av: Cissi ,mamma till William o Albin!

Men gumman, hade du inte fått jobb på Gina Tricot?!

Lycka till med jobbsöket i varje fall och du borde få napp snabbt:) Kramisar och trevlig kväll fina./Cecli83 på instagram

2012-06-03 @ 22:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback