Shoppingsug!

Gud vad mycket fina kläder det finns till våra små gryn :) Nu vill jag ha slut på rean så att alla vårnyheter kan komma in i butikerna. Finns det nåt bättre? Undra om det kommer bli vinter först?!?! ;)
 Här har jag precis blivit serverad god mat av min kära man, i form av Kycklingpytt med ägg, rödbetor å grönsaker :) Jaa jag vet, jag är bortskämd ;D <3 Så nu har vi avnjutit en middag för två här och sitter nu i soffan och myser.
 Imorgon blir det nog en lekdejt på nya leklandet Delfinen. Eftersom det är röd dag får vi nog med oss våra karlar som det ser ut :) Så vi blir ett litet gäng med våra barn. Sen på eftermiddagen är vi bjudna på kalas! En härlig dag blir det nog med andra ord..



Älskar Polarns randiga.. Hoppas dem får in nåt med fina vårfärger sen :) Förra årets var superfina!

 Kram på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback