Lördag!! <3

Hej godingar!! Här har vi haft en lugn start på dagen med mysfrukost och lite bus! Sista dagen idag som älsklingen är hemma, sen blir jag ensamstående i 2 veckor. Det kommer gå superbra, förutom min tidigare nämnda skitjobbiga mörkrädsla ;) Som tur är har jag fina vänner som erbjudit sig komma och sova med mig nån natt här å där så det blir ju mysigt! Pyjamasparty, känns som man är tillbaka i ungdomens dagar igen :P

 Nu sover gossarna, och eftermiddagen ska dem spendera med Lisse och Matte. Dem har t.o.m sån tur att dem ska få följa med på kalas :) Det blir populärt tror jag!!
 Vi ska fixa å dona lite med det sista så att det underlättar lite för mig att vara själv med dem här två vildbattingarna vi har :)

 Hoppas ni njuter av en fin helg!! Vi hörs senare :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback