Godmorgon bloggen!

Här har vi haft en händelserik morgon, Samuel som numera inte har blöjan som säkerhetsåtgärd har hunnit både (ståendes eller sittandes) kissa i sängen, bajsa på golvet, i vilket både Gabriel krupit runt i och han själv gått och trampat i. Allt inne på hans rum, under loppet av minuter.. :P Så nu är det iaf rent här, nybadade ungar och skurade golv samt första maskinen tvätt i full gång :) Kul med barn ibland!! Just nu har jag precis satt mig ner, en kopp te och lite gröt.. Det är alltså min frukost och jag har blivit otroligt slarvig med maten. Så länge barnen och mannen äter är det frid och fröjd! Just nu sover pojkar små och sen kommer Lisse och Matte för att hämta Samuel som dem ville låna hem över natten :) Det blir nog jättemysigt för honom, och Gabriel får ha mamman å pappan för sig själv! Trevlig lördag alla!! :D
Kommentarer
Postat av: Caroline

Hihi, Juni kissar alltid på golvet så fort blöjan åker av! :)



Min tröja är från Kappahl för ynka 149 kr, ett riktigt kap :D



Hoppas ni får en mysig helg :) Kram

2012-01-07 @ 13:14:38
URL: http://juniochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback