Släktmys! :)

 Vilken mysig dag vi har haft!! Verkligen, vår släkt träffas alltför sällan fastän det är så kul varje gång :) Idag var det alla tjejer som träffades, mostrar, kusiner å barnen förstås! Vi har ätit, fikat och haft jättetrevligt!! Min älskade bror dök upp lite oväntat bland alla fruntimmer, men han var så välkommen :)
 Gabriel råkade ut för en olycka mitt i allt då han ramlade ner från en soffa och slog tänderna i bordet så en stir flisa ur bordet flög bort :O Stackaren, jag hoppas verkligen inte att han får svarta tänder nu eller att dem under blev skadade! :( Han har sån otur <3

 Annars har vi som sagt haft en jättemysig dag med riktig värme och sol ute också!! :D


 Samuel, Gabriel och deras mormor :)


Några av gänget äter god pastasallad och hembakt bröd :)


Gabriel var glad att träffa morbror igen <3


:)


Samuel och Tilde hann med både leka och bråka ;) Dem är som syskon!!


Några fler mostrar å kusiner :)


Mina fina på uteplatsen! :)


Moster Maud, moster Marita, mamma Mait och moster Mari <3


Spring i solen <3


Tre små bustroll :)


<3


Tremänningarna :)


Det blev en del hejdåkramar idag <3


Mamma ville även ha en bild på sina två barn å barnbarn :)

 Åh vad kul det var att umgås med lite släktingar idag :D Jag trivs med min släkt på alla sätt och vis <3

 Nu ska jag slagga i sängen framför tv:n, ladda upp inför finalen imorrn då allt ska ur lägeheten ;)

Puss på er :)



Kommentarer
Postat av: Nathalie

Åh vilka fina bilder jag måste oxå bara ha en sån kamera :) Tack snälla ni för en jättefin och mysig dag trotts att lilltroll gjorde sig illa. Hoppas att det inte kommer dröja allt för länge tills nästa gång vi ses allihop. Kram på er och lycka till med flytten.

2012-04-28 @ 22:01:33
Postat av: Sara

Åh vad mysigt det ser ut! =)

2012-04-29 @ 06:09:06
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback