Dagen idag!

Godkväll min gobitar :)

 Den här dagen har varit minst sagt stressig på olika sätt och som jag längtar tills vi kommit ur den här lägenheten och kan slappna av på den fronten iaf!! Det är så mycket att göra och mitt i allt ska man hinna med läkarbesök med lillen, idag har han träffat astma/allergiläkaren som verkligen var bra tyckte jag! Han var så engegerad och tog oss på allvar, han såg även vad alla andra vi mött skrivit om Gabriel och efter att ha undersökt honom och lyssnat ordentligt på honom menar han att han tror att det är en körtel bakom näsan som är förstorad och ligger bakom det mesta av hans problem, dvs matintaget, andningen, att han åker på alla virus och sjukdomar som kommer i hans väg dvs att han aldrig är frisk, och är allmänpåverkad och trött!
 Om det visar sig vara det han misstänker så blir det en akut operation, han får sövas och så tar dem bort körteln! Vi får se vad dem säger när vi kommer in på undersökningen som ska göras.. Tänk om han knäckt den här gåtan nu och att vi kankse kan få lite lugn och ro!?!

 Förutom läkarbesök så har vi bara pysslat med en massa saker som är alltför tråkiga för att ta upp här ;D haha!! Ni får som sagt ha överseende med mitt bloggande!
 Som ni såg så har jag haft en mysig stund med några av mina vänner som ville ta ett "riktigt" farväl på ett tag.. Oj, det känns så konstigt! Tänk att jag lämnar så mycket här, jag vill ju flytta men är såklart kluven när det gäller alla mina vänner  <3 :`(
 

Den goda och fina hemmagjorda smörgåstårtan :D



 Min vän Sinis son Ville :)

Ville och Jill <3


Jill, Jenni, Ville och jag <3 (agerar barnvakt när jag är utan mina såklart)

 Nu ska jag knoppa!! Mer intressant blir det inte idag ;)

Godnatt fina!!
Kommentarer
Postat av: Sara

Hoppas det är rätt diagnos och att ni får bot på det :) Stor kram!

2012-04-25 @ 07:04:09
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback