Jobb!

Nu några dagar har ett nytt ljus tänts i mitt lilla huvud och tankarna bara snurrar hela tiden.. Sen jag blev mammaledig med Samuel har jag trivts så otroligt bra med att bara vara hemma och njuta av dagarna, när Gabriel kom hade jag ju inte ens hunnit gå av första mammaledigheten och var så nöjd med att få å hemma ett år till :D Med våra två små goa prinsar.. Har under hela tiden känt att ja inte alls har nån lust att börja jobba igen, men det tror jag beror på att jag i stort sett haft jobb hela tiden sen jag fyllde 15 år! Ingen slöfock med andra ord.. Så flyttade jag ju själv när jag var 16 år och då behövdes det alltid extrajobb på helgerna när jag gick i skolan. Nu som sagt har det hänt nåt och jag slutar aldrig förvånas över hur man kan förändra tankar och synpunkter så snabbt! Nu har jag plötsligt som från ingenstans fått ett väldans sug efter att gå tillbaka och jobba igen. Jag känner mig jättetaggad men Gabriel är ju bara 9 månader än. Jag har ju jobbat lite men har inte riktigt haft nån energi tidigare. T har ju inte heller fått ett fast jobb i Sverige men nu på Onsdag ska han till Atlas på jobbintervju! :D Vi hoppas allt finner sin lösning snart, och nu närmar det ju sig att vi båda kan få jobba snärt! Ser fram emot det, så nu ska jag uppdatera mitt CV sen Norgetiden, dvs 6 jobb senare ;D Jag är nöjd med mitt CV! DÄr finns det MYCKET spännande från att jag var 15 och började städa hotellrum på ett bättre hotell i Gävle. Nu ni, ska ni få se ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback