Jag gjorde det igen...

 Tog med Samuel till Valbo köpcentrum alltså, men nu blir det nog inga fler gånger på läänge :) Mamsan fick sig en lite chock när han skulle följa med mig in på toaletten (mammig) och han trycker på nödknappen så det börjar tjuta.. Jag vet inte ens om jag tvättade händerna utan jag fick så bråttom ut i all panik, haha! Så när jag skulle berätta för min älskling vad sonen just gjorde så hann han dra iväg en klädställning på hjul ut i korridoren, och vi HAR koll på honom, MEN han är SKITSNABB!!!

 Men kollade ni på Idol, den sista ut idag, Andreas Larsson tror jag han hette! Guud vad speciellt med en som sjunger så otroligt bra men verkligen har noll självförtroende. Jag blir nästan lite gråtfärdig för jag tycker så synd om honom. Undra vad han varit med om eftersom han inte känner sig säker på sig själv för fem öre?!?! Och så den härliga rösten! Hoppas han klarar av att fortsätta för honom vill jag se mer av :)

 Nu blir det pizza här, och chips å dipp (nyttigast i stan) och imorgon bär det av på Bondens dag i Uppsala, det tycker nog småttisarna om. Så kanske mamsen får syn på en och annan liten gris, dem är ju så söta :)

 Trevlig helg fina!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback