Damtussarna under sängen är änglarnas tofflor..

 Det tror jag på idag :) Eller alla dagar jag inte orkar eller hinner städa.. Och då är det plötsligt lite mysigt med damtussar! Så fort jag blir helt pigg ska jag försöka bli av med barnen några timmar så att jag kan köra en totalrenovering härhemma på städfronten. Så skönt när man har tiden att göra det grundligt emellanåt för nuförtiden kan man knappast hinna igenom hela lägenheten på en dag med två små liv som vill leka, busa och mysa med en samtidigt. Vi har som ni såg tagit en promenad och då sken det plötsligt upp, jag som hade sett fram emot en sval promenix och kanske lite regn :) Men Samuel var lycklig som fick ut och leka av sig lite.. Nu sover små ljusen och vi ska mysa lite framför tv:n innan sändags.



 Lilla G på väg ut! -Jag kommer brorsan!! :)




 Vackra lilla ansiktet med vackert minspel.


 Kram på er :)
Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova - Oslo

Så fina dom är, era små!! Och vad roligt jag tycker att det är att du tycker att Lova är så lik mig, hihi, det känns alltid lite bra att höra, speciellt eftersom det är så sällan :D



Kram!

2011-07-15 @ 22:25:12
URL: http://madeleines.se
Postat av: Sara - Blivande 3 barnsmamma

Vad fina dom är killarna! Men vad jag kan se dig i Samuel! Det har jag faktiskt inte gjort förut.



Städning är skönt när det är gjort!

Här ser det mer eller mindre ut som ett bombnedslag, eller det känns som det gör det. Huvudet säger Städa, stääda, men kroppen säger no,no,no. Haha. När väl bråkstaken i magen är ute blir det andra bullar =)



Kramar

2011-07-16 @ 09:51:50
URL: http://glamina.blogg.se/
Postat av: Fernanda

Underbart söta! Trevlig helg, kram!

2011-07-16 @ 10:00:45
URL: http://fernandaiglesias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback