Onsdag!

 Idag är det mitten på veckan och min favoritdag när det gäller tv-program iaf :) Ikväll går det ju två förlossningsprogram vilket jag trivs bra med att sitta och spana på!! Barnen har jag lagt för en liten stund sen och dem slocknade i lugn och ro så nu blev det plötsligt tyst här i lägenheten. Man fattar inte hur mycket liv dem kan föra förrän dem sover ;) Jag har varit iväg och spanat in lite tomter som finns i närområdet här och drömt mig bort lite. Det finns ett ställe en bit härifrån som heter Falludden och jag blev faktiskt lite positivt överraskad av det. Det var också helt tyst och stilla där då man inte ens hörde bilarna. Och så ligger tomterna väldigt nära vatten med små stränder längs hela kanten vilket var supermysigt. Fast egentligen skulle det vara skönt att bo lite för sig själv också, i ett fint gammalt hus så kan man starta dagen med att elda lite i vedspisen ;) Fast då skulle jag väl bli alldeles för mörkrädd av mig, jag som är skitfjantig när jag är ensam. Tur att jag har min älskling och småpojkarna! Och en stor hankatt förstås :) Förutom den lilla utflykten tillsammans med Jenni och Gabriel så har det varit en relativt slapp dag, utan måsten och utan bekymmer. Helt ointressant dag men väldigt skön. Nu ska jag ordna lite kvällsmat till oss och sen ner i soffan och bara sitta där tills jag placerar mig i sänghalmen :)




 Min minstingprins idag :)

 Kram på er!!
Kommentarer
Postat av: Sara

Nja, har väl inte mått så bra. Mycket illamående i början och nu sjukskriven halvtid för ryggen och benen. Men det är sånt som hör till ibland så det får man helt enkelt ta :) Härligt ändå! :)Under dagen kommer första mag-bilden =)

2011-09-01 @ 04:58:55
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback