Nöjd och glad mamma!

 Dagen idag har varit helt i min smak faktiskt :) Känner mig lycklig över mycket trots alla motgångar vi stött på under tiden vi haft ihop. Vi har även fattat ett gemensamt beslut, men det behöver jag egentligen inte ens nämna här eftersom ni inte får veta något om det, än iaf ;) Men man kan ju få retas lite!!
 Inga bilder idag i bloggen, men vi har ju som sagt haft Samuel och Gabriel hos mormor och R och vi har inte haft tid med några fotoshoots idag! Jag får blogg bättre en annan dag :)
 Imorrn ska Samuel på dagis och jag ska ta med mig Gabriel till Hannah en sväng tänkte jag och så får vi se vad dagen erbjuder. Mamma har semestervecka så jag antar att hon vill ägna lite tid med småpluttarna, på torsdag blir det övernattning för Samuel där iaf :) Då får Gabriel njuta av lite egentid med sina föräldrar! 
 Neej, jag får nog återkomma när jag har nåt vettigt att säga ;D

 Puss på er 
Kommentarer
Postat av: Fina Frun

egentid är ju alltid värdefullt :)

2011-08-30 @ 10:02:49
URL: http://blogg.amelia.se/finafrun

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback