I denna ljuva sommartid..

 Jag och minsteman är ute i solen och har egentid! Bara mamman och Gabriel :) Hur vi än har det med allt så är det viktigt för oss att vi tar varsin bebis ibland så att dem får ha oss helt för sig själva.. Han har fått plaska av sig lite i badbaljan härute, gungat, ätit sin middag i det fria, smaskat på majskrokar och lekt och gosat med sin mor :) Jag har även fått rensa mina tankar lite, utan att han har märkt det såklart ;) Jag är lite besviken över att saker inte alltid blir som vi vill, eller ALDRIG blir som vi vill eller planerat. Nu är det ju bilen som sagt, T är iväg med den i skrivande stund för att se om vi hittar nån lösning.. Vi får se! Oavsett så har det varit skönt att spendera eftermiddagen med Gabriel, han får mig att bli glad <3


 Liten guldpojke <3

Kram så länge
Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken glad liten sötnos :) Skönt med en sån dag! :)

2011-08-02 @ 05:49:43
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback