Hösten!

 Jag är nog lite knäpp, men i mitten på sommaren börjar jag tröttna på värmen och längta till hösten.. Jag är nog en av få för jag hör ofta att folk blir lite deppiga när det blir mörkare och kallare! Jag ser det helt annorlunda! Höst för mig är fina myskoftor, massa te, friskluft, mysiga promenader och en väldigt vacker årstid med alla färger :) Tänk så ni också!! Hösten är såå mysig, och höstkläder är så fina.. Jag älskar ju Zaras barnkläder även om det inte finns nån butik just här så brukar jag springa in där när vi är antingen i Sthlm eller Trondheim. Nu har dem ju även nätbutik också.. Hittade lite fina höstplagg åt smågrabbarna :)





Finns på www.zara.com :)

 Hoppas jag lyckades försköna hösten lite ;) Puss
Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh längtar efter en liten lillkille när jag ser de fina små kläderna:):)längtar också lite till hösten nu med fina stövlar och stickade koftor men sen när den väl är här så vill man säkert ha sommar igjen;) hi hi Men man kanske får lite mer tid att blogga ja;)

Stackars stackars liiiiten, 14 gånger!!! Uff och stackars er, man blir ju helt knäckt av att se sina barn sjuka:(

Hur går det med flytt ? Vet ni vart de blir än?



Ha en fin helg:) puss & kram

2011-08-13 @ 00:23:38
Postat av: Sara - Blivande 3 barnsmamma

Tack så mycket gumman! Jag har helt snöat in på ugglor =)

Vad kul att du börjar planera lite för en 3a!

Det är oftast gubbarna som är lite mer svårövetalade. Haha, du skulle bara feta vad jag fick tjata och fjäska här hemma innan det blev bestämmt att vi skulle försöka =)



Snygga kläder!

Det är så sjukt farligt att ta sig en tur genom barnavdelningen nu när alla höstplagg kommit! Det finns för mycket fint!



Kramar till dig gumman!

2011-08-13 @ 09:34:12
URL: http://glamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback