Då så!

Nu är vi åter igen på hemmaplan.. Lite tidigare än väntat egentligen men så fick det bli! Vi har haft det bra, men inte så bra som vi hoppats på. Nu ska vi vara hemma och ladda upp med lite energi och sen ev ta nya tag om inte alltför länge :) Någon som trivdes som fisken i vattnet därborta är Samuel, han älskar att få vara ute och titta på allt och här i trakten är han ju inte van att se traktorer åka omkring hursomhelst heller så det var populärt! Gabriel har varit lite mer gnällig än vanligt, men man kanske inte kan begära att allt ska vara perfekt när man reser bort med två små barn båda under två år heller. Alla som gjort det vet nog hur det är ;) Vi har bott hos Tom Ares syster och hennes man, som är helt underbara som ens orkar ta emot en småbarnsfamilj i hemmet :) Nästa gång har vi dock bestämt att vi måste ordna så att vi får bo själva och kunna slappna av även om nån av småttingarna gapar och skriker. Få se hur vi löser det..
 Idag är det Samuels dagisdag, och han är lika lycklig varje gång vi talar om att han ska dit. Efter att ha gråtit hysteriskt där krokodiltårar bränt nerför kinderna har han nu blivit en tapper liten soldat på 1.5 år som tas emot av sina små vänner i dörren när vi kommer :) Så stolt blir han och hinner knappt vinka när man går, skönt är ju det! Min mamma har berättat att jag grät ALLTID när hon lämnade mig, men grät ALLTID när hon hämtade mig också ;D Jobbig unge med andra ord, haha!




 Samuel och Gabriel har fått spendera tid med farmor och farfar som bor så långt borta.

 Dagen idag består av att tvätta så att jag inte hamnar helt efter och skriva lista över vad våra små guldpojkar har för behov inför hösten! Tur att Gabriel kan ha mycket av Samuels saker :) Det är egentligen helt perfekt! Men lite nytt vill man ju ha såklart.. Och Samuel, han växer som bara den just nu, och håret växer som ogräs, tvärtemot mamsen som var klotrund och flintis till närmare 2 år ;D Tur att man formade till sig!! Jag ska nog även försöka fjäska så att vi får vara barnfria en dag, bara jag och min älskling.. Vi behöver det nu! <3

 Kram på er alla
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback