Nackspärr!

Oj, den här dagen har känts låång :/ morgonen började med att jag hörde en duns utan dess like och insåg snabbt att Gabriel tagit sig ur spjälsängen på ett dramatiskt sätt och landat på huvudet :O nu undrar jag lixom vad jag ska göra! Anser att han e lite liten för att byta till en växasäng än! När han sov middag la jag allt mjukt jag kunde hitta runt sängen!!
Vi har även varit på Aktiv barnehage idag :) som en stor gympasal full av mjuka mattor å leksaker :) helt perfekt! Förutom att Gabriel visade lite ilska mot andra barn som skulle ta "hans" leksaker :O kändes jobbigt för mig eftersom han visar mycket av sin ilska genom att vråla rakt ut! Mamman skäms kan jag tala om, och jag hoppas att mitt sätt att visa att det inte är ok sjunker in snart och han blir lite snällare ;)
Eftermiddagen har spenderats inomhus då det regnar idag och vi har haft nog med aktiviteter för oss den hör veckan :)

Kram på er!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Sötnosar! Kul att läsa att ni har det bra! =)

2012-05-11 @ 18:02:12
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Heter s_bjork nu. Ska kolla efter dig också =) Kraaaaam!

2012-05-12 @ 07:09:46
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: Ida

Men lilla vilden då! Ja va gör man när de e så små och vill ur spjälsängen redan? Förstår att de e jobbigt när han blir arg på andra barn. Skulle/kommer jag också tycka men ni har ju just flyttat till ett annat land nu så kanske e hans sätt att reagera på förändring bara...=) (Jobbar på att fixa viber. ska fixa på Björns mobil annars.)

Kram kram

2012-05-12 @ 16:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback