Vilket väder!

Hej på er, den här dagen har gjort en stackars mamma alldeles sliten :) Grabbarna bus har ju varit hemma hela dagen med mig och då kan jag säga att det är full rulle från man sår upp ögonen tills dem är i säng :O Man älskar sina barn å allt det där ni vet ;) Men! Ibland är dem bra dryga.....
 Vi har varit ute två svängar, först lekte vi med Emma och Savannah i lekparken här utanför, sen slocknade vi alla tre för att sen efter det bege oss på nya äventyr. En promenix med Sini och Ville fick det bli, längs Dalälven som vi har så nära intill :) Fint trots ruggväder! Idag har det skiftat från värmade sol till piskande regn å kyla :O
 
 Väl här hemma så satte Samuel på två extra plattor när jag lagade mat, så de två bröden jag köpte idag brändes vid. Som tur var upptäckte jag det i tid. Trodde att det var nåt som bränts på plåten då jag hade ugnen igång. Lilla klåfingret mitt.. Såna små roliga upptåg får man stå ut med när man har 2-åring i hus ;)


- Ska vi dyka i brorsan!??


 De minsta två bekantar sig mer och mer <3


 Sini hade fullt sjå, jag är inte att räkna med som har fullt upp med att föreviga situationen ;)


 Min yngsta son Gabriel <3 (hör ni vad konstigt det låter, jag var ju nyss 15 :O)


- Skynda dig, nu drar vi från morsan!!!! (Som vanligt får jag jaga mig svettig, här springer dem ändå åt samma håll)


 Sen kom mormor som ska sova med oss inatt <3

 Nu ska jag ordna lite te och smörgåsar till mig å mamsen min :) Imorgon ska jag försöka göra lite fint i flyttstöket tills min älskling kommer hem, äntligen. Vad vore livet utan dig <3

Ha en fin kväll alla :)

Kommentarer
Postat av: Jenna

Vilka härliga bilder. Klart det kan vara jobbigt att ha två små hemma, det vet nog alla :)Det allra jobbigaste är när de bara sticker iväg och man måste rusa efter haha, så jag känner igen mig!

Ja, det är supersmidigt att vi får låna boende, underlättar ju till tusen och det är ju inte direkt optimalt att bo på hotell med två barn i en månad, man måste ju nästan ha ett eget ställe för det.

Kram!

2012-03-30 @ 10:06:31
URL: http://onlymama.blogg.se/
Postat av: sara

hoppas du får en fin helg!! kram =)

2012-03-30 @ 15:46:51
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback