God lördagskväll :)

 Här har det blivit lugn och ro i stugan, morbror Marcus har begett sig och pojkarna sitter som två slakt framför Pettson och Findus :) Vi har haft en mysig dag! Vi har även hunnit med lite utelek på gården under eftermiddagen i solskenet! Livet känns så lättsamt på alla sätt och vis när Gabriel är så pigg :D Det bästa som finns är friska och pigga barn!!


Mormor, Samuel och Morbror idag :)





 Såhär har det sett ut runt, runt i lägenheten idag :) Samuel älskar bollsporter! Allt som har att göra med aktivitet att göra förnöjer min lilla skatt. Kan redan nu förutspå att jag mot min vilja kommer bli en hockey och fotbollsmorsa :P

 Nu ska jag kura upp mig i soffan. Mysa resten av kvällen :) 

Kram på er alla godingar!
 
Kommentarer
Postat av: Sara

Mysiga bilder som fick mig att le lite extra =)

2012-03-18 @ 08:35:12
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback