Sjukisar!

 Godmorgon på er :) Här har ni en trött mamma, vi har haft vakennatt med jobbig hosta och feber för båda pojkarna! Dem lyckades pricka in en  planeringsdag på dagis och vi hade egentligen planer på att åka på Badhus! Men så är det med små barn, man kan sällan planera nåt och det går precis som man har tänkt :)

 Pappan i huset har åkt iväg för att köpa alvedon och lite annat man kan behöva för att kurera sig, glass t.ex ;) När jag var liten och var sjuk kommer jag ihåg att mamma altid köpte glass och hyrde film :) Tänk vad länge sen, hyrde VHS-film :) Jag ska göra samma med mina småttisar, det är så mysigt att vara sjuk då..


 Skönt om dem sov såhär fridfullt varje natt <3

 Nu ska jag sätta på Pippi åt gossarna och ordna lite frukost tills pappan kommer tillbaka!

 Ha en fin dag alla :)
Kommentarer
Postat av: Carro - tvåbarnsmamma

Sv: Ååh, ja hade jag haft råd hade jag också köpt från lite "dyrare" märken. Dom är snygg och har bra kvalité. Men ajaa... får bli sen när jag har jobb :)

2012-03-21 @ 12:29:32
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
Postat av: sara

Ja men visst är det det :) Meningen med livet =)

2012-03-21 @ 14:58:54
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback