Mix´n match!

 God eftermiddag/kväll vänner! Här hemma har lugnet infunnit sig, pojkarna spanar på Bollibompa och jag försöker spana igenom deras garderober! Samuel har dragit iväg ordentligt på längden här och behöver 98 från och med nu. Det innebär att han i stort sett vuxit ur allt!! :O Gabriel får ju ärva hur mycket som helst av Samuel så honom går det ingen nöd på alls :) Win, win!!
 Vi har varit in till stan en sväng idag, jag löpte runt en sväng på stan å grabbarna tog en prommis i solen och matade änderna i B-skogen! Jag hittade lite billiga t-shirtar på Hm bland annat som blir perfekt på dagis :) Plus att det damp ner kuponger från Hm som man får emellanåt med några hundralappar, sånt gillas :)

 Nu ska jag försöka organisera lite igen, inför flytten. Lite i taget är mitt motto eftersom jag börjar få smått panik faktiskt! :O



Mössa: Gangstar Sjal: Åhlens Pilotglasögon: H&M Vindfleece: Polarn Militärjeans: Nova star Sneakers: Adidas

 Haha! Helt osynkroniserad outfit, så ser mina barn oftast ut :) Men det var faktiskt inte så tokigt!!

 Ha en härlig kväll alla fredagsfirare :)

Kommentarer
Postat av: Liselotte,23 år och mamma till Lilly 2½ år och Léone 1 år och en liten i magen♥

Hej =) Tack så mycket! ja vi var ju mitt i en flytt när vi blev gravida med det som slutade som missfall sen men man har ju ändå 9 månader på sig att bli klar i flyttstädet =)



Ja, precis, det var min 3:e graviditet som slutade som mitt första missfall. Men det var ju ett sånt tidigt att man känner att det var lättare att ta det än om man hade gått lite längre. Och sen hade vi ju precis flyttat hit med så det blev nog en massa stress vilket kan ha orsakat missfallet. Men jag var ju "bara" i v.6 och nu får man ju tänka positivt att denna lilla plutt villa vara kvar =)Så nu får vi se om det är en liten pojke denna gång eller om vi bara kan få små tjejer haha.



Kramar

2012-03-23 @ 20:03:57
URL: http://www.mammalott.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback