Mitt på dagen!

 Vi har precis haft trevliga fikagäster här, dem hade sina 4 barn p åskola och dagis och vi har båda våra :) Känns så ovanligt att inte ha barn runt fötterna 24 timmar om dygnet! Man är så van nu så man undrar nästan vad man ska hitta på när man inte har småttingarna att ränna efter, hjälpa, mata, byta på.. Ni vet :) Vet att jag tjatar om det nu men det är faktistk lite skönt, hihi! Man har såå mycket mer tålamod och kan ägna sig helt och fullt när dem väl är hemma istället när man har fått en liten paus från dem! Men snart hämtar jag hem gullungarna igen och då är det lek och mys på menyn resten av dagen. Ska nog orka med en liten promenix också :)


I brist på annat får det bli en favoritbild från i höstas <3 Min vän Eva är fotografen :)

 Ha en fin dag :)
Kommentarer
Postat av: Sara

Har mailat dig nu =)Kram!

2012-03-09 @ 14:05:48
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: stina. Mamma till Elvin & Milton

åh vilket fint kort!

2012-03-09 @ 17:27:22
URL: http://mammastinsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback