Minnen <3

 Har haft en liten nostalgitripp igenom min externa hårdisk idag, och oj så mycket fina minnen man har :) Jag blir så lycklig, och samtidigt så sörjer jag att tiden går så fort. Våra små pojkar växer så fort, man kan inte säga det för många gånger för det är verkligen så sant!!


Underbara ungar <3


Furuvik förra sommaren :)


Mor och son <3


<3


Busiga härlig unge :)


Glad liten Gabriel 5 månder :)


Mamma å Gabriel på sommarkväll :)


Får välja leksak själv för första gången ;D


Lycka är att få gunga i regnet <3


Fina :)


Furuvikspoolen :)


Thea och Samuel fikar efter badet :)


Liten, rund å go :)


Mammas tuffing på fallens dag :)

Det här är mobilbilder alltihopa! Vad bra att man har bra kamera i iphonen :) Skulle kunna hålla på i evigheter men ni blir väl trött på mig förstår jag ;) haha!

Puss på er! Nu ska jag bege mig! :)
Kommentarer
Postat av: Sara

Vilka mysiga och härliga bilder/minnen! :)

2012-03-18 @ 15:35:11
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: nicole

Gud vad fina pojkar du har! Jag undra hur gamla dom är? Har själv en son på 21 månader och våran andra son är beräknad 20 april :)

2012-03-18 @ 20:21:03
URL: http://nicolejalkinger.blogspot.com
Postat av: Emma - Mamma till Viggo & Melker.

Men så många härliga bilder :) Vill ha sommar!!



Sv: Ja, skaljackan var verkligen fin :) Gillar Kappáhls ytterkläder med Kaxs :)



KRAM

2012-03-19 @ 07:36:46
URL: http://emmashjartan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback