Loppis! :)

Idag har jag och älsklingen tagit romantiken ett steg längre och stått på loppis tillsammans :) Barnen var inte med utan fick spendera dagen med mormorn som sörjer över flytten och vill hinna umgås så mycket som möjligt med dem innan!
 Saker som vi själva aldrig trodde skulle bli sålt, blev sålt :) Och om jag ska var helt ärlig så sålde vårt bord bäst på hela loppisen. Det är nog tack vare att vi säljer våra "egna" saker ur hemmet som det verkligen gick hem! Vi fick ihop en del pengar för saker som legat låångt inne i förrådet också! :) Så godkänt för oss som söndagsnöje en gång ibland! Under tiden hann vi sitta och småprata lite och bara umgås, pussa på varandra emellanåt men inte så mycket att folk stördes ;) haha!!
 Nu duschar grabbarna och jag satt mig en stund, tror inte jag orkar så mycket mer idag :)




 Gabriel hade inte saknat mamman ett dugg :)

 Nu blir det middag, kram på er så länge :)



Kommentarer
Postat av: Emma - Mamma till Viggo & Melker.

Sötnosar!!! :) Fy så skoj med loppis!!! Vi har hur mycket som helst nere i källarn med saker jag inte har kunnat slänga (som känns för fint för det), men som vi ändå inte vill ha i hemmet :p Skulle med vilja stå på loppis eller typ ha garageloppis i sommar :D

2012-03-12 @ 11:54:53
URL: http://emmashjartan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback