Liten eftermiddagsdejt!

 Jag som tyckte att jag tog det så lugnt idag kunde inte låta bi lite umgänge på eftermiddagen ändå ;) haha! Där har ni mig...
 Sini å lilla Ville kom till oss så fikade vi lite på trallen å lekte här ute i lekparken. Alldeles lagom för våra små, skönt att vara ute en stund också när dem har varit på dagis för annars blir det tröttast i skutskär på bara några minuter :)


Ville, Gabriel å Samuel <3


:)


Lille ville :)


 Liten busunge <3


:)

 Tog en del bilder på Ville då hans mamma slarvar med att fota honom ;) Jag skäller på henne för det å fotar honom varje gång vi ses :) Så får hon mappar av mig med bilder!

 Nu ska jag göra kväller här, duschen, kvällsfika med lite te tror jag, usch vad dödstrist det är att vara själv om kvällarna :( 

 Kram på er :)
Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma - Foto - Oslo

Blir glad av DIG - tack snälla <3

2012-03-28 @ 09:06:37
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback