Lilla F!

 Idag har jag fått äran att för första gången vara barnvakt åt min vän Idas lilla son Fabian <3 :) Det kanske är löjligt men jag blir lite stolt ändå, man lämnar ju bara sina barn till nån man litar på och tycker om :D Det var så mysigt, han var så glad trots förkylning! Men han var inget vidare sällskap då han slocknade direkt efter en stund i min famn, hihi :) Ida var bara borta på ett besök så sen fikade vi när hon kom tillbaka!
 Nu har vi ätit middag här och ska bara ta det lugnt resten av kvällen, pojkarna blir nog inte så långvariga uppe och jag misstänker nog lite förkylning hos dem båda snart.


Mammas pojkar som umgås <3

 Själv roar vi oss lite på kvällarna med att kika på BB på programbiblioteket, vi är så slarviga med att följa program ;) Nu blir det kvällsfika och massa mys!

 Kram fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback