I hemmets lugna vrå :)

 Hmm, det är Tisdag idag va? Jag har noll koll på dagarna när jag bara är på hemmaplan! Idag är den enda dagen på läänge som jag bara sitter inne, hemma. Jag kommer på mig själv med att alltid utan undantag ha något i görningen och nu kändes det skönt att bara ta det lugnt en stund :) Eller sitter och sitter ;) Efter damsugning, en tvätt och en diskmaskin då!!

 Barnen lämnades på dagis till 9 och efter det gick jag å handlade, mötte en mamma som har barn på minas avdelning :) Vi började prata med varandra och det är konstigt det där, ibland stöter man på nån som man har så mycket demensamt med. Vi ska ses å fika i veckan för hon går höggravid nu och jag är ju bara hemma å donar i väntan på flytten. Förhoppningsvis en nyfunnen vän :)

Lite bilder på våran lilla picknick som lovat..


 Gabriel som trivdes i gungan :)
 

 En Malte kommer farandes :)


Samuel <3


3 av 4 små gossar..


Lyckeliten :)


Lyckeliten 2 :)


Fikapaus..


Madde var lycklig över att få vara med på bild ;)


Gung gung :)

 Nu ska jag vika å sortera lite tvätt :P :( Usch vad jag är less på städa å plocka! Man gör ju inget annat. Plus att jag är sjuk så det är faktiskt synd om mig nu också ;) hihi!!
 Jag somnade efter en stund igår iaf, men det tog sin lilla tid och ett tag låg jag under täcket, haha :D Tack för era stöttande ord!! :)

 Kram på er! Hoppas ni har lika soligt som vi har här idag <3

Kommentarer
Postat av: Martina

....en mamma som är höggravid. Är det jag det?! Har nog inte insett att jag är så pass gravid än tror jag =)



Har kikat igenom lite inlägg här i bloggen och måste säga att du skriver så bra. Kortfattat med fina bilder! Skulle också vilja ha den blogg-stilen lite, men jag blir ju alltid så långrandig och bloggar massor (när jag väl gör det) ;)



Vi kan väl ta fikan nästa vecka kanske? Vi har legat i någon form av magsjuka nu i veckan men nu mår vi bra igen =)



Nu ska jag ta och vakna till här. Måste göra ett städryck då vi har husvisning i eftermiddag. Spännande och nervöst! =) Kramis och ha en fin helg!

2012-03-30 @ 08:37:35
URL: http://www.femnyporsalt.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback