Hej mina fina :)

 Här har ni en lite trött och utslagen mamma, en dag med täppt och tungt huvud har det varit. Och Gabriel har ju också varit hemma och varit sjuk. Jag hämtade hem en hängig Samuel från dagis också så jag tror båda pojkarna får vara hemma imorgon och kurera sig :) Det blir ju helg nu också!

 Annars har det inte hänt nåt spännande alls, förutom att jag insett att jag börjat bita på naglarna på allvar :/ Ren oro och nervositet. Usch vad tråkigt! Även om jag glädjer mig otroligt till att flytta så lämnar jag många orosmoln kvar här bakom mig :( Känns oroligt och ångestladdat! Jobbigt eftersom det handlar om saker som jag inte alls kan rå på eller påverka...


Ett febrigt litet troll idag <3

 Tänk vilken tur det är att när man själv får barn blir ens egen familj det absolut viktigaste i livet <3

Ha en fin kväll!
Kommentarer
Postat av: Sara

Ja det är bra synd :/ Hade varit trevlans! :) Kram!

2012-03-22 @ 19:44:58
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: Helenas Hem -fembarnsmamma

Åh är ni också sjuka?

Det är sååå segt!!! Hoppas att ni kryar på er så att ni får en toppenhelg tillsammans.

FINA bilder du visade här nedan förresten och så underbart med sommar! :)

Blev så GLAD när du beskrev vad gulliga dina söner var och hjälpte till att tvätta på dagis, du kan vara stolt! Fast det är du ju förstås redan. Hihi.

Kram

2012-03-22 @ 20:31:33
URL: http://blogg.helenashem.se
Postat av: Tove

ska ta vare på dæ her æ sjø ;)) <3

2012-03-22 @ 20:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback