Fredagsmys!

 Veckorna går såå fort! Fattar fortfarande inte vart tiden tar vägen, mina små bebispojkar bara växer och växer. Ibland vill jag stanna den är tiden lite.. Idag har Gabriel varit piggare än piggast och då uppskattar jag verkligen tiden vi har ihop. Älskade gokillarna mina. Ja den stora också förstås :)
 Efter bebishämtning har hem och hushåll stått stilla, såklart, för då kommer ju två små "monster" hem och river, röjer, busar och lever rövare. Just nu är det en väldigt aktiv period där man känner att man inte helt räcker över allt när man har dem omkring sig. Men vad gör det om hundra år?? :) Vi plockar å städar ihop när vildingarna lagt sig..



 Titta mammas lilla Piggelin, såhär fin runt ögonen har han inte varit på flera månader, vad har hänt? Kan det verkligen vara allergimedicinen som gör underverk.. <3
 



Nu har vi satt in pizza i ugnen och tänkte ta ett glas vin till det, bara mypys helt enkelt! Imorgon ska jag och Hannah ta en ride på staden, blir nog inte nån shopping för mig förutom att jag måste försöka hitta vårmössor åt mina fina så att dem slipper vintermössorna. Våren är ju här :)
 Själv har jag behov av en hel del nya kläder, lever i samma vecka ut och vecka in, men det får vänta tills ekonomin tillåter det helt :)

 Trevlig helg på er alla godingar, vad ni än tänker ha för er :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback