Eftermiddagsdejt!

Nu har jag kommit hem till mina älsklingar igen, till min stora glädje var det iaf en unga vaken som jag fick pussa lite på :) <3 Samuel ger alltid ifrån sig ett glädjetjut varje gång vi varit ifrån varandra en stund och så återförenas vi igen. Det är en härlig känsla tycker jag :) Jag, Denice och Eva har haft en mysig eftermiddag med fika å massa prat :) Fina vänner som jag kommer sakna ihjäl mig efter när vi flyttar <3

 Kom på att jag har glömt att berätta en sak, egentligen inget märkvärdigt men för mig ett mycket speciellt tillfälle. När jag kom och skulle hämta mina små gryn på dagis i fredags så fick jag syn på en sak som gjorde mig alldeles varm i mammahjärtat. Oftast när man kommer får man leta på olika håll efter pojkarna men idag fick jag syn på dem båda direkt inne ifrån kapprummet :) Där stod dem, båda två vid tvättstället i rummet bredvid, Samuel som höll sin arm på Gabriels axlar och tvättade honom om munnen... Guud vad underbart det var att se, alltså det går inte att beskriva, jag hade ust att pausa, fotografera, bara stå där och titta hur länge som helst. Det var lixom bara dem två därinne, och att se Samuel ta hand om sin lillebror på det viset, han som bara är två år själv fick mig att smälta totalt. Jag kommer alltid att bära det minnet med mig, jag berömde honom så mycket, berättade hur snäll och duktig han var med Gabriel <3 <3 <3





Jag önskar verkligen att Samuel och Gabriel kommer hålla ihop framöver <3

 Nu ska jag och min älskling äta lite, hämtmat för ovanlighetens skull ;) hihi! Slarvisar har vi blivit!!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Linda- mamma till keven, chris & bebis i magen

Sött med lika kläder :) har jag också på mina pojkar också, så himla roligt :)

2012-03-19 @ 09:14:30
URL: http://lindaglansins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback