Det närmar sig :)

Inser idag att vi ligger 1.5 månad kvar till flytt! Ca, lite före kan det bli.. Och idag har vi verkligen fått mycket gjort! På söndag blir jag själv med pojkarna igen och då räknar jag med att ta det i den takt som är möjligt :)
 
 Jag har hunnit med en dejt på stan med Ida och Fabian, dagens mission var vårmössor till grabbarna men jag kom hem utan! :P Jag är så fjantig och har svårt att köpa nåt jag inte verkligen faller för! Har även tittat ut en skaloverall till Gabriel som älsklingen ska få godkänna, så har jag hittat vårskor men jag vill gärna prova ut storlek i butik! Fick hem stövlar idag på posten till båda grabbarna som jag beställde hem igår, Babyshop har supersnabb leverans :) Det gillar vi!! Mamsen tyckte att pojkarna kunde prova hur dem satt på, men Samuel var så fruktansvärt besviken!! Jag hade nämligen beställt ett par regnbågsfärgade från Molo (visar imorrn) till Gabriel och ett par Bruna med snörning från Mini a ture till Samuel och han vägrade sätta på sig sina, han skulle ha samma som brorsan!! Såklart ;) Det borde man ju ha förstått, att dem ska ha lika :) Så jag tänker helt enkelt byta så att dem får samma :)

 Nu har vi haft fikabesök här på eftermiddagen, och även fått sålt iväg två möbler. Nu har vi ätit mat och det blir nog bara en slappkväll i soffan! En maskin tvätt ska jag nog slänga i :)



En helt vanlig eftermiddag med två små änglalika monster ;)

 Kram på er finisar!! :) 
Kommentarer
Postat av: Sara

Men va söta bilder då! =)

2012-03-15 @ 04:49:45
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback