Dagen idag :)

Oj vad jag tror att jag ska hinna så mycket om dagarna jämt :) Men nu sitter jag här och orkar inte mer för idag!
 Vi har varit och hälsat på lilla Fabian som växer så det knakar, Gabriel och han har haft långa konversationer :) Våra små sötnosar!! Kan tänka mig att det kommer vara full fart på grabbarna grus om några år, eller mina är det ju redan full fart på ;)

 Jag har även fått fart på att sälja iväg lite saker och kläder med tanke på att vi ska flytta.. Vi vill helst ha med oss så lite som möjligt till Norge! Bara det absolut viktigaste. Och urväxta kläder finns det gott om. Idag har jag sålt ett par skor, en vinteroverall med mössa, vantar och tossor till, och en gåstol.. Känner mig nöjd :) Då får man sätta sig och slappna av lite!

 Här kommer lite bilder från idag..


Fabian och mamma Ida öppnar present, han var lite skeptisk innan han insåg vad paketen innehöll :)


Bekantar sig med nya nallen och klämmer på skönaste pläden :)


Kolla på dem här <3 Sööta, söta! Lägg märke till att Fabian skrattar åt Gabriel :)


Gabriel berättade massa spännande saker för Fabian <3


Ögonfärgen matchar hans nya pläd :)


Finaste Fabian <3


Ida läste för Gabriel.. Det är det bästa han vet :)


Gabriel och mamma <3

 Nu är det sängdags tror jag!! Godnatt på er finingar :))
Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken härlig pläd =)

2012-03-06 @ 08:05:29
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback