Bloppis barnkläder del.2

Här kommer lite mer ur garderoben :)


2 tröjor och haremsbyxor från Zara baby i Strl.12-18 mån! Byxorna är lite flammiga i tyget vilket dem varit från början!


Musse-set i Strl.80 Fint skick!


New Facts ziptröja i Strl.80 i Nyskick!


Body (strl.80) och byxa(86) Jättefint skick!


3 Bodysar i Strl uppifrån 80,86,86! Fint skick!


Bamseset i Strl.92 Bodyn är oanvänd, byxorna något urtvättade men en perfekt dagisoutfit!


Skjorta strl.80, Snobbentröja Strl.86, randig tröja strl.92. Allt i jättefint skick och enligt mig som storlek 80!!


Nova star Hoodie i Strl 80 (Nova star är lite större i storlek men med bra muddar som är uppvikbara) Fint skick! 80:-


Bamseset i Strl.80! Nyskick!


Polarn och Pyret tröja/kofta i Strl.80 70:- Nyskick!


Jeans från kappahl i Strl.92 Oanvända 50:-


 Pyjamas/heldräkt från Lundmyr strl.70 6-12 mån! Fint skick! 80:-

Kram på er :)
Kommentarer
Postat av: Jennie & Grodorna

Heeeej vännen, nu har jag en dator igen så jag kan gå in och kika din blogg :D Jag vill även köpa lite kläder av dig :) Jag vill absolut ha Nova Star Hoodien. Sedan vill jag nog köpa den röda och rosa t-shirtarna. Men ska dubbelkolla med Thomas då han kommer hem från sthlm ikväll.



Kram på´re

2012-03-08 @ 21:16:31
URL: http://jennieskoglund.blogg.se/
Postat av: Ann-louise wennerström

hej carolina! Jag skulle vilja köpa bamse setet bodyn o byxorna :-) eftersom vi nästan aldrig är i skutskär kanske du skulle kunna skicka kläderna med ewa? kram ann-louise

2012-03-08 @ 23:00:52
Postat av: Sara

Jag vill gärna ha det blåa bamse setet med lilleskutt på! :) Vad ska du ha för det?

2012-03-09 @ 08:38:44
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: Erika

Jag vill köpa dom oanvända jeansen i strl 92 :)

2012-03-09 @ 21:30:28
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback