Sen kväll!

Klockan är snart halv 12 och vi sitter uppe än, ingen av oss som är trött vilket är konstigt :) Man borde gå och lägga sig när man har småbarn!! Vi har sagt upp vår lägenhet, och letar därför febrilt efter något annat. Vi letar mest i Norge men det verkar inte finnas så överdrivet mycket just nu så vi måste väl helt enkelt vänta ut det! Under nyårshelgen så har vi dock fått lite mer tvekan till att flytta dit igen av olika anledningar så vi får se om vi ens tänker göra det!!!
 T har bökat med bilen nu, så batteriet är påfyllt och står på laddning. Få se om det är det som är felet, så att man slipper känna sig handikappad ;) Att ta körkort är nog det bästa jag gjort! Man känner sig så fri på nåt sätt.. Nu har jag ju haft det i 7 år, och aldrig blivit stoppad :P
 Jag å Sara har varit ute på promenix i regn å slask med barnen, sen varit hemma hos henne på en liten lekdejt! Alltid mysigt..
 
 Inga planer för morgondagen, förutom ett litet möte för min del. Så får vi se vad resten av dagen ger.. Samuel ska på dagis och leklandet är ju öppet så kanske vi tar en sväng dit med lilla surpuppan våran som för övrigt verkar ha en väldigt jobbig period med sig själv. Tur att han är lätt att lägga iaf :)



Sofie och Andreas söta son Lukas som hälsade på oss igår :) Med sina 3 syskon :))

Blir alltid så avundsjuk när jag träffar storfamiljer ;) Blir farligt för älsklingen att umgås med folk som har många barn. Det är ju såå himla mysigt!! Jag vill ha fler.. Många fler!!

 Puss så länge!!
Kommentarer
Postat av: sofie

men det där barnet känner jag igen ;P

2012-01-05 @ 11:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback