Pust!!

Första dagen utan min älskling och pappan till våra små gossar! Lämnade honom vid tåget i förmiddags och sen har dagen rullat på, utan rast utan ro ;) Men jag har en känsla av att det här kommer gå superbra, såklart!! :) Däremot blir det värre med längtan efter mitt hjärta, tänk att man kan sakna en person så fort den vänder ryggen till för att bege sig iväg <3

 Idag har vi umgåtts lite med mormor, min mamma alltså! Mat, fika, lek, mys, promenix och pulkaåk! Tror bloggen blir lite lidande av min tid framöver som ensamstående, vilket är förståeligt.. Nu ska jag försöka fixa och dona så att jag kan komma i säng i skaplig tid, när inte kvällsmänniskan är hemma. Annars kommer vi inte i säng före 24 om kvällarna :P Men det orkar jag inte men nu sörrni, här är det tidigt i säng som gäller.. Imorgon ska vi upp tidigt också för att Gabriel ska vara på barnkliniken angående astman kl.13!



 Lilla snuttgrodan i sin nya Bamsemjukisdress :) Så gulligt med Mumin och Bamse på dagis tycker jag :)


Mammas största goding ringer till pappsen som sitter på tåget och säger godnatt <3

Ha en fin kväll alla!! :)

Ps. Ni har säkert redan förstått det redan, men det är inte jag som laddar upp massa kopior på bilder, utan då bloggar jag från min iPhone och appen gör lite som den vill! ds.
Kommentarer
Postat av: Emma - Mamma till Viggo & Melker.

Sv: Ja, vi har en Phil & Ted Sport som vi älskar :) Melker sitter i huvudsitsen (alltså där fram) och Viggo sitter i syskonsitsen där bak... Så perfekt då man kan ta av syskonsitsen om man vill, så är inte den i vägen om bara lillebror ska åka vagn, syskonsitsen är så perfekt istället för ståbräda för storebror :) Vi älskar vagnen! Finns ju för och nackdelar med alla vagnar, men inte många nackdelar med denna vagn, fler fördelar än nackdelar om man säger så :) Det enda jag brukar tycka är "jobbigt" med vagnen är när båda barnen sover, blir ju inte så jättebekvämt för dom, men vilket händer väldigt sällan och de gånger Melker sover, brukar vi fälla ner i liggläge, medans Viggo passar på att sträcka på benen :) Men vi är så glad för att vi har en P&T och inte en bred syskonvagn... Ibland önskar jag att vi hade en bred syskonvagn med barnen vänd mot mig, bara för att det kan bli mysigt på långpromenaden och så... Men p&t är ju så himla smidig, så skulle vi haft en bred vagn oxå som en extra vagn, så skulle den nog bli väldigt lite använd...



Testa känna på en i butik vettja :)



KRAM

2012-01-30 @ 12:52:02
URL: http://emmashjartan.se
Postat av: Hanna - med Mini i magen

Tack för din kommentar! Det blev en systemkamera :) Så nu gäller det bara att lära sig alla funktioner!

2012-01-30 @ 17:57:01
URL: http://hjn.blogg.se/
Postat av: Jenna

Hej! Angående Florida så kommer vi största delen bo i våra vänners lägenhet som vi får låna (de bor i Sverige och är inte där då) Sen är tanken att vi kanske ska kolla på en egen lägenhet när vi väl är där men det är inte klart än.

Det är inte alls dyrt att vara där (beroende på hur mycket man shoppar givetvis) Men att leva där är billigare än här i mitt tycke.

Vi har rest en del med Viggo och det går alltid bra, nu kommer det ju såklart bli lite mer av en utmaning med två barn men det ska nog gå bra det med. Hyrbil är ett måste så ska det bokas bilbarnstolar också. Våra vänner har barn i samma åldrar så det är ju lite roligt att man kan träffas och låta barnen leka. Även därborta gäller det ju att göra aktiviteter som är kul för Viggo, han blir ju borta från dagis i en månad. Fråga gärna om det är något speciellt du undrar över men jag rekommenderar verkligen att åka bort med familjen! Kram!

2012-01-31 @ 23:03:42
URL: http://onlymama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback