Nyårsdagen!

 Vårat Nyår igår firades med vänner och det var hur mysigt som helst, men det blev egentligen inte helt som vi hade tänkt oss. Allt var trevligt och ungarna var så duktiga å lekte men sen fick jag ett telefonsamtal som ändrade om hela tillvaron. Ytterligare en sak som jag inte kan gå in på här och det enda jag kan säga är att jag har lite problem med familjen. Mycket saker har hänt i det sista som gör att jag inte kan må helt bra, och jag önskar bara att allt ville ta en vändning. En vändning som gör att jag kan fokusera helt och fullt på min egen familj som betyder alldeles för mycket för mig..

 Idag har vi haft besök av en gammal vän till mig, vi slog oss ihop i sjuårsåldern och var oskiljaktiga till den dag vi flyttade ifrån stan ut på landet. Nu har hon fyra barn, jag har två.. Livet ser helt annorlunda ut men det känns som om vi aldrig skiljdes. Vi känner varandra så bra än känns det som :) Tack och lov att vi har alla fina vänner, och varandra. Annars hade tillvaron just nu varit outhärdlig. men det ska bli ändring snart. Det vet jag.. Nu är det nog från min sida iaf.


Jag med min väns söta dotter Nellie <3


Min lilla Samuel :) Nyårsfirare i toppform!!


Gabriel roade sig med julgranskulorna å skrattade när vi skällde på honom :)


Blivande kärlekspar? :)


Mina tre finaste i världen <3


Fick en bild ungefär på dem här ihop framifrån :)


Våra fyra duktiga barn som var med på middag :)


Linda och Philippa :)


Totte övningsgick med lilla fegisen <3


Trevligt :) Majsan å två bebisar saknas å bild!


Mitt lills snutthuve <3


Samuel försöker få sig en puss av Nellie :)


Majsan å Nellie <3


Min glada busunge :)


Skålar med Majsan som tyckte att jag aldrig får vara med på kort :)


Lelle var såklart med på nyårsfirande, och skulle få en puss av alla när vi åkte hem :)


Ha de!! Gott nyttår :)

 Nu ska jag göra mig en kopp te och krypa ner bredvid mitt hjärta i soffan <3 Prata om framtiden tills han blir trött på mig ;) Älskar den där karln!!!

 Puss på er!
Kommentarer
Postat av: Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.

Kikar förbi här och önskar också dig ett gott nytt år ;)

2012-01-01 @ 23:58:53
URL: http://sense.webblogg.se/
Postat av: Jennie & grodorna

Fina du. Hoppas det vänder för er också nu år 2012.

Du vet kanske att jag har haft problem med min far sedan jag var bäbis? Så maila mig på [email protected] om du behöver skriva av dig. Jag har varit orolig sedan jag var liten & det har satt sina spår :(

2012-01-02 @ 14:24:01
URL: http://jennieskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback