Matildas!

Hej alla fina!

 Idag har vi haft en hemmadag, bara varit ute på lite pulkasvängar på för och eftermiddagen! Precis som en mysig lördag kan ta sig :) själv har jag gjort mig i ordning nu medans pojkarna ätit lite och nu har T tagit en promenix med dem i vagnen så att Samuel får köpa lite lördagsgodis. Jag ska bege mig till bussen snart och möta upp Eva och Denice i stan för lite middagstrevligheter :) Eva fyller år om några dagar så vi tänkte fira henne lite. Vi har även fattat ett beslut om att istället för att köpa presenter till varandra när vi fyller år ska vi istället försöka hitta på någon kul ihop :D Den här gången ser det ut som att det kan bli nån lugnare variant, hotellnatt och lite shopping kanske framöver eftersom Eva väntar liten <3 Nästa år ska jag föreslå att vi åker på Spakryssning ;)






 Minsta sockertoppen idag <3 Skön inne-och-mysa-dress från Villervalla!

 Ha en fin lördagskväll på er!
Kommentarer
Postat av: Sara

Men sötnosen då =)

2012-01-21 @ 19:50:43
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Härliga bilder!

2012-01-22 @ 11:50:19
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback