Kvällningens lugn!

Idag har varit en sån där dag när man elakt nog längtar lite tills småttingarna somnat för natten! Både Samuel och Gabriel har varit gnälliga i princip hela dagen. Snoriga näsor och hosta för minstingen och jag har på känn att det är förkylning på G! :/ Jag hoppas Samuel åtmistone håller sig frisk så att han kan gå sina dagisdagar, han behöver det :) Just nu sitter mina små i soffan framför en film och varvar ner, vi har varit på en liten lekdejt hos Denice och Thea och då blir dem ju lite uppe i varv! Älsklingen har fått egentid och vi kom hem till ett snyggt å städat hem :) <3 Vilken tur att vi är lika "pedantiska" båda två! Samuel är skitdryg när det gäller tandborstningen :( Det spelar ingen roll vad vi hittar på, sång, skämt, mutmedel. Inget!! Han gastar som en stucken gris och jag blir måttligt irriterad på honom :O Hur lång tid kan det ta lixom innan dem ger sig! Ikväll mitt under den jobbiga processen så sa jag att han kommer att tacka mig sen ;) Rena välvårdade tänder är ju hur viktigt som helst!! Mycket svammel från mitt håll! Inga bilder heller, skön att inte ha kameran i högsta hugg jämt :P Kram på er fina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback