Kväll igen!!

Här är det ingen lugn vanlig lördagskväll inte ;) Först hämtade vi upp två glada pojkar hos L och M som hade dem hela eftermiddagen så att mamman å pappan fick dona lite! Grabbarna bus hade skött sig utan minsta bekymmer och fått vara med på kalas :) Känns bra att dem trivs <3
 Väl hemma var det lite kvällsmat för deras del, sen välling å bums i säng!! Slocknade som två små ljus.. Själv håller jag på att laga lite storkok med kycklinggryta som kan vara till lite hjälp under dem här veckorna när orkan tryter :P Smart va?? Imorgon ska jag göra ytterligare ett på korvstroganoff :)
 Älsklingen packar för fullt och tåget går imorgon i 11-tiden så jag ska skjutsa honom till stationen och vinka farväl ;)



Vårfint till grabbarna! :) Båda från Lindex, härligt med vitt, frågan är om man törs sätta på Gabriel slasktratt en sån :) Gillar såna jeans som har skön mudd och resår, lekvänligt helt enkelt!! :)

 Nu ska jag återgå till matlagningen! :)
Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smycken och min vardag

Jättefina kläder!

2012-01-29 @ 08:56:31
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback