Hej bloggen!

Seg, segare, Blogg.se.. I flera dagar publiceras inte mina inlägg som dem ska! Allt tar sån tid nuförtiden ;)

Har jag nämnt att jag har fått nåt på hjärnan? Jag har fått ett enormt sug efter att flytta till en gård någonstans, med möjlighet för lite djur, kanske getter och höns eller så :) T och jag diskuterar ofta om vad som skulle passa just oss framtidsmässigt. Och på den här fronten är vi absolut överrens, han gillar också tanken, speciellt med att se barnen växa upp i en sån miljö :) Tänk om man skulle hitta nåt gammalt men fint som det finns alla möjligheter med att fixa upp och dona efter eget tycke och smak!! Underbart ju :) Man kan ju hoppas att det inte dröjer alltför länge innan vi får chansen till nåt vi känner för.. 

Måndag imorgon igen då, helgerna hinner knappt infinna sig innan dem är över. Men så är det när det alltid är massa trevligheter på G :) I veckan som kommer har vi en del att fixa med, massa nödvändigheter inför närmaste framtid! Nu ska jag spana in lite boenden som kan vara aktuellt :) Sen hänga fjärde tvättmaskinen för idag....


Kappahl har den här jumsuiten nu, helt perfekt på dagis, lekland och massa bus :)) liiite dyr :P 299:- Känns som alla försöker ruinera än ;)

 Kram på er
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback